02 januar 2009

020109: Victoria Secret, fantastisk!

Jeg har akkurat sittet å sett på Victoria Secret fashion show på TV3. Det var rett og slett fantastisk å se på, det er så stort og alt er helt F-A-B-U-L-O-U-S<3 Det er at fullspekket show med bra musikk, modeller, kjendiser og det vakre undertøyet.





Etter å ha sett dette kan jeg bare ikke vente til våren kommer. Jeg gleder meg som en liten unge til å ha på meg de lette sommerkjolene, ha freshe farger på solbriller og smykker på den solbrune huden. Dette er kanskje litt sommer-aktig da. Og selv om det faktsik fortsatt er juleferie og vi har vinterferie, påskeferie, mai-fridagene til gode så har jeg faktisk begynt å telle ned til sommer ferien.. er jeg den eneste som lengter etter sommeren? : )

Nå skal jeg legge meg og se på "Breakfast at Tiffanys", min yndlingsfilm, med Audrey Hepburn:)

XoXo Stine<3

6 kommentarer:

  1. NEEI! JEG GLEDER MEG SJUKT!!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. Du er ikke den eneste, nei. Gleder meg til sommeren kommer jeg og. Solsolsolsol og varme. Samtidig synes jeg vinter er bra, men synes kanskje den kunne vært litt kortere, og sommeren litt lenger ;)

    SvarSlett
  3. Så også på Victoria Secret, awesome.
    Btw, sommeren kommer ikke fort nok -.-'

    SvarSlett
  4. nop, du er ikke den eneste. : ) gleder meg å

    SvarSlett

Kommenterer du, smiler jeg<3