10 januar 2009

100109: Vellykket bursdag <3

Vi ankom Tretten city ca. klokka 7 og tok på oss utebukse og boblejakke. Så ble vi kjørt opp på fjellet, og mens vi satt i bilen så snakket vi selvfølgelig om Fritt Vilt og han mannen som er savnet i Hafjell. Så det var mørkt, og jeg ble redd : / Men akingen var super da, det gikk så fort at tårene randt og magen vrengte seg i lykke. Haha, så mye har jeg ikke ledd på lenge. Så så vi på en film fra Aurvoll når de i klassen gikk i 7.klasse. Så små de var, tnåå<3 Men jeg bare tulla i stad, det er nå jeg ler så mye jeg ikke har ledd før. Jeg og Celina er til Julie og ser på gamle dagbøker og minnebøker, haha, Julie er ikke like glad for dette påfunnet som meg og Celina, men det er morsomt uansett.

Jo, så må jeg skrive om en episode da vi suste ned et jordet mitt i Tretten City, jeg satt fremst og Celina Hagen bak meg. Det gikk så utrolig fort så Celina klamrer seg mot meg og skriker: "Vi kommer til å få vondt!!!!" og jeg reagerer med å lukke øynene. Så jeg ser jo ikke hvor vi kjører hend.. Så når jeg tar sjangsen på å åpne øynene igjen så kjører vi rett på en busk og suser ned et søkk og rett i et hopp. Så detter Celina av og ruller rundt et par ganger, og Celina bærer seg over hvor vondt hun har det. Og bare slik at dere vet det, så har Ida Stenersen så blå legger slik at du nesten ikke ser hudfargen (sorry Ida) : p

Bilder kommer senere, for jeg glemte jo kameraet mitt så jeg må nok få de andre til å sende over bilder til meg : )

XoXo Stine<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenterer du, smiler jeg<3