08 januar 2009

080109: Favoritter og nettshopping

Nå har jeg tnekt til å ramse opp noen favoritter på badet. Akkurat nå er kameraet i ustand så jeg må nok nøye meg med produktbilder. Men uansett, poenget kommer jo frem : p Så vil jeg bare si at jeg synes å shoppe på nettet er ganske bra. Men noen ganger tar det utrolig lang tid. Jeg bestilte jo juleballkjolen min på asos.com og det tok 2 og 1/2 uke før den kom og måtte betale 600kr i toll og frakt. Menmen, det var vært det. Nå har jeg bestilt klær og ansiktsprodukter (som jeg sikkert kan ha et innlegg om senere) og jeg får håpe at det kommer snart.

Nå til mine favoritter:Denne fuktighetskremen er helt fantastisk. Den dekker hele ansiktet bar med noen dråper. Den forhidrer blankhet og ansiktshuden min er myk hele dagen.
Kjempe søt parfyme som skal lukte kjempe godt. Jeg har ikke luktesans, men alle sier den lukter godt, og den er jo rosa da (A)

Yndlings fundation min. Beste jeg har prøvd. Den dekker ikke huden slik så det ser ut som om du har på maske, men den jevner ut huden min. Jeg har ikke noe spesielle problemer med kviser og hudormer osv, så denne er helt perfekt til meg : )
XoXo Stine<3

1 kommentar:

  1. Har du ikke luktesans? har du aldri hatt det heller?

    SvarSlett

Kommenterer du, smiler jeg<3