03 januar 2009

030109: Lillehammer og jobbing!

I dag dro jeg og søsteren min Mette til Lillehammer. Det var koselig, og jeg må seriøst drive mere sammen med hun altså. Jeg kjøpte meg the Hills 2 og clinicue renseprodukter. Selv om det er så mye salg overalt så kan jeg ikke meg hånden på hjertet si at jeg elsker det. Jeg fant seriøst ingenting, jeg hadde sett alt fra før og alt som er fint er jo selvfølgelig borte. Og når jeg spurte etter plagg jeg har lett etter en stund så får jeg det samme svaret: "Vi får det inn til våren/sommeren.." typisk. Kan virkelig ikke savne sommeren mer enn det jeg gjør nå : ) Når jeg kom hjem så måtte jeg ordne meg til jobben. Det var stressende, men også veldig morsomt. For de som lurer så jobber jeg på peppes, og jeg syns det er mye bedre en telepizza eller dolly osv. Nå er jeg så utrolig sliten. Så skal snart ordne meg for kvelden og se på The Hills<3

XoXo Stine<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenterer du, smiler jeg<3