09 januar 2009

090109: Jentekveld<3

Ahh jeg gleder meg til i kveld. Celina og Emilie Hagen skal feire bursdagen sin: D Først skal vi ake ned fra fjellet også skal vi sikkert ha en vanlig jentekveld resten av kvelden : p Nå sitter jeg å blogger mens jeg hører på musikk. Også vil jeg bruke anledningen til å si at jeg misliker folk som slenger dritt etter meg med en gang jeg har gått : ) Jo som sagt så gleder jeg meg, men jeg vat da ikke hva jeg skal ha på meg, men fikk jo en hettejakke i posten i dag, så jeg skal nok bruke den. Kommer nok til å poste et innlegg i kveld eller i morgen etter denne kvelden : )

Julie og Ida på en jentekveld for litt siden<3


Meg og Ida på en jentekveld for litt siden<3

Liker du jentekvelder?

XoXo Stine<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenterer du, smiler jeg<3