12 desember 2008

121208: Vi ha'kke tid, for vi må finne skjegget

"Vi ha'kke tid, for vi må finne sjegget.." var dte jeg sang for bare noen timer siden. Dette er mitt sjuende år som skuespiller av denne morsomme musikalen. Det er så koseilg. I dag var det generalprøve og premiere på Gjøvik. I morgen er det på Lillehammer og på søndag, Hamar.

En look jeg har lyst til å prøve ut til 09 er svarte skinntights med noe søtt og feminint over som f.eks. strikke genser/jakke eller søte bluser med krager osv, Sløyfer er også veldig "hot right now". Og hvis det er noen der ute som aldri har bestlit klær på nettet så vil jeg benytte denne sjansen til å anbefale dette. Det høres sikkert ut som jeg akkurat har bestilt noe for første gang og at jeg prøver å virke KJEMPE KUL! men nei, har bestilt en del og må bare si at det funker bra. Du kan spare en del penger og kjøper du innen Norge så er det ikke store summen i frakt da. Bestiller du f. eks fra ASOS så betaler du i tilleg for tollen. Men anbefales ladies<3>Dette er kjolen jeg bestilte på ASOS, denne brukte jeg på juleballet. Med en gang jeg så bildet av den så ble jeg helt forelsket. Håret ordnet jeg hos Mamselle og smykker fra H&M.

Til noe helt annet. Har alltid vært intr. i sminke, så kommer til å legge ut et innlegg om børster jeg bruker og hvilke produkter. Kommer til å komme etter helgen for er jo opptatt med Putti Plutti Pott :)

XoXo Stine<3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenterer du, smiler jeg<3