23 desember 2008

231208: Hvordan bli en populær blogger!

Det fins jo ingen eksakt oppskrift, men jeg skal skrive opp det jeg husker fra det jeg har lest liit her og der.

1. Finn på noe unikt, ikke noe som alle andre har.
2. Link til bloggen din og få mange "venner".
3. Sjekk statistikken, hva liker leserne?
4. Vær deg selv, ikke fake en person.
5. Oppdater ofte.
6. Provoser, det trekker flere lesere
7. Hold ut, du samler lesere etterhvert ; )

Det er det jeg kan gi i første omgang, har ikke så mye erfaring men.. Hadde en blogg på blogg.no der jeg hadde mange leser, men syns at blogspot så mye morsommere ut : P

XoXo Stine<3

4 kommentarer:

  1. Det tror jeg du har ganske rett i :-)

    SvarSlett
  2. Så bra blogg Stine :)
    Om innlegget du skrev litt tidligere, jeg legger merker til at du har din egen stil, digger det! Det er så altfor lett å bli en av hundre andre med akkurat samme klærne.
    you go girl : D

    SvarSlett
  3. Utrolig skjønn blogg!

    SvarSlett

Kommenterer du, smiler jeg<3