13 desember 2008

131208: Blåmerker, hodepine og inspirasjon!


Jeg stod i dursen og tenkte på hvordan jeg skal få tid til å pugge til samfunnsfag prøva på mandag da jeg så på meg selv (haha, jeg vet det høres fjernt ut) men lå merke til at jeg har utrolig mange blåmerker! Har ikke hatt så mange blåmerker siden jeg var fem år og skulle "sjekke" hva som kom til å skje om jeg satt meg på en ustyrelig trehjulsykkel ned en lang og bratt skråning. Jeg vet, har vært dum engang jeg å : ) Siden jeg har holdt på i hundre i hele dag så har jeg fått hodepine også.. Men min julebrus fra Lillehammer/Hamar bryggeri hjelper på smertene :)


Også i stad når jeg var på butikken, så jeg i blad-hyllene da jeg la merke til at det ikke er noe der som jeg ikke har. En slags avhengighet ja. Så nå sitter jeg med en haug med blader for å få litt inspirasjon. Det får meg til å tenke på at vi er egentlig en klonegjeng hele gjengen. Det vil alltid være steder og gjenger der alle går med like ting. For ekslempel bleket hår+extentions, solarium farge på vinteren, masse mascara, boblejakker, tights, UGG's og STORE boblejakker. (Vil ikke nevne det med fundation siden noen sminker seg jo pent).



Og vi kan jo ikke glemme uklare bilder med trumunn da :)



Jeg kan jo ikke nekte for at jeg faktisk går med noe av dette selv. Men jeg liker det. Men i tilleg til dette så har jeg en egen stil. Mange ganger jeg har kommet på skolen med noe helt annerledes enn de andre. I noe jeg syns er fint, men også fått inspirasjon fra moteblader. Noen av gangene føler jeg meg helt på topp, mens andre ganger kan det hende at jeg føler meg passe dum, ikke fordi jeg ikke syns antrekket er fint, men fordi mange gir meg dumme blikk bare fordi jeg ikke går i de samme klærne som dem.. Tåpelig.. Jeg drømmer om et sted der alle har sin egen stil. Gikk med det de ville. Noe som kledde dem. Nå ville mine to kloke venninner sagt "Men det er da ikke nok stiler til alle!?" haha, det er fint å ha kloke venninner.

Dette var bare et utsagn, det er så mange bra stiler her i verden. Elsker å se at folk skiller seg ut og tørr å være den de er. Og selv om alle i gjengen din har en spesiell genser så trneger ikke du ha den samme. Sånn bare at du vet det lxm.



Dagens utsagn: "Får kvinner mensen når de ligger i koma?"

heha, hvis hun som har sagt det leser dette, så vil jeg bare at du skal ta det med et smil, du er så søt.. :)



XoXo Stine<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenterer du, smiler jeg<3