22 desember 2008

221208: Hva ønsker du deg til jul?


Jeg ønsker å ikke være syk, alt har gått i hundre helt til nå.. Stine Marie kom på besøk (min dobbelpartner i freestyle disco/jazz) men jeg har følt meg helt RÆVA siden jeg stod opp i dag. Først trodde jeg at det bare var fordi jeg var trøtt, så fordi jeg ikke har spist på lenge : / Men for 3 min siden kom jo besviset i sikkert 3 Liter ellernoe. Med en gang følte jeg meg mye bedre og jeg gadd faktisk å skrive litt i bloggen i dag å.

Men så har jeg allerede skrevet litt av hva jeg ønsker meg til jul, har allerede fått twintip++ av mamma og pappa, men lurer på hva jeg får av de på selve dagen : )

Akkurat nå har jeg lyst på masse blader/magasiner, Gossip Girl S1 og One Tree hill S5.


Så må jeg gå over til noe mer masete.. Jeg ser at det er en del som leser bloggen min, ser at dere stemte mye på den forrige meningsmålingen, men ingen kommentarer. Jeg legger jo litt tid i bloggen og det hadde vært morsomt om de som faktisk leste den la igjen et spot etter seg : P
Da hadde jeg blitt glad :D

Ida og meg, tider det<3



XoXo Stine<3

2 kommentarer:

  1. SMILE!!:D
    Jeg ønsker meg Heroes season 2, armani parfyme, gavekort osv :D så vet du det :D

    SvarSlett

Kommenterer du, smiler jeg<3