29 desember 2008

291208: Hafjell<3

Nå har jeg vært i Hafjell sammen med Ida og Brynhild og det var kvempe koselig(L) Vi var inne på Gaia å spiste og varmet oss frodi det var jævlig kaldt ute. Jo mer jeg er i Hafjell får jeg mer å mer lyst på nye skiklær, jeg ser så mye fint og får mange ideer. Denne aktiviteten driver jeg og Ida med veldig ofte. Det var morsomt å være litt med Brynhild, for det er så lenge siden vi har gjort noe sammen : p

Når jeg kom hjem var det en pakke i trappen (FRA POSTEN) til meg. Jeg åpnet den og der var det en friis&company veske, den er svart og litt stor, og fin<3 Ble ganske overrasket for hadde vist glemt at den skulle komme :P Nå snart kommer Vilde naboen min og hun skal ligge over. Vi skal se på film, ta anstiktsmaske og kose oss skikkelig<3



XoXo Stine<3

1 kommentar:

Kommenterer du, smiler jeg<3