25 desember 2008

251208: God Jul?...

GOD JUL<3
Er det forsent? hehe, jeg var jo (selvfølgelig) ikke på dataen på julaften. For å få julestemning så var nrk1 på og mobilen skulle bare brukes til God Jul meldinger. Jeg så selvfølgelig på "tre nøtter til askepott" og "reisen til julestjernen" for julen er ikke helt den samme uten. Jo, jeg gjorde også noe uvanlig, jeg krøllet håret, men så klarte jo krølltanga å sreike når jeg var ferdig med den ene siden : / Men jeg gjorde så godt jeg kan :D



Meg og søstrene mine<3

Akkurat nå hører jeg på de nye CD'ene mine og ser på alt det fine jeg fikk til jul, og nede står pappa og leker proff når han skal sette på plass den nye dataen vi i familien (mamma og pappa) kjøpte til familien :)

Jeg fikk Britney og Bayonce CD, smykker, kremer, manikyr sett, the hills, en haug med filmer, Sims2 byliv og årstider, klær, smykkeskrin. Det store var twintip (og alt som følger med det) og mange av de konfirmasjonsmykkene jeg skal bruke neste år (av Besteforeldre) : )

Hva fikk du?
Hvordan går det med julestemningen?

XoXo Stine<3>

5 kommentarer:

  1. Kjempesøtt bilde :) Jeg fikk alt jeg ønsket meg, iPod tuoch blant annet! :) God jul!

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde av deg å søstrene dine<3

    SvarSlett
  3. det var ekstremt fint bilde av deg Stine :)

    SvarSlett

Kommenterer du, smiler jeg<3