18 desember 2008

181208: Internet-bææd

Internett hjemme har jo klart å streike, ikke på pappa sin data, på min data.. Så nå er jeg til Ida å skriver, søte Ida<3 Så må bare beklage at jeg ikke får skrevet så mye nå, hadde liksom planlagt å skrive flere innlegg om dagen, men nå får jeg ikke gjort det da.

I morgen er det siste skoledag, å gud det har gått fort :) Skal først i kirka også er det noe klasse undreholdning, kaker og jeg og Anette skal holde tale. Bare fordi vi er søte, men egentlig fordi vi er i elevrådet. Det er en dritbra tale vi skrev, sånn man vil le av. Jo! Å på slutten av dagen i dag så var det noe kloakk som kom i klasserommet våres fordi noen av doene på skolen er tett. Alle sa at det stinka, men jeg hat ikke lukta noe i hle mitt liv, så hadde ikke så mye å si : (

Snakkes senere, XoXo Stine<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenterer du, smiler jeg<3