28 desember 2008

281208: Røyk, snus og alkohol

Dette tipset fikk jeg fra bloggen: www.julaay.blogg.no (julie vennen<3) og tenkte jeg skulle skrive min mening til dere. Dette er ikke for å skrive noe stygt om noen eller å sette folk i bås. Dette er mine meninger om saken, ikke om mennesker.

Røyk: Jeg syns egentlig det er ganske ekkelt. Jeg syns ikke på noe måte at det er kult eller tøft å røyke. Og det må jo være jævlig slitsomt og bruke masse penger på noe som faktsik dreper. Jeg ser ikke på røyking som noe status symbol, men som en svakhet. Åja, det er farlig. Informasjon til jenter som røyker: du får ekkel ånde, stygg hud, dårligere hår, svake negler. Hvis det er noen som kan komme med et positivt argument for røyk (og være saklig) så skal jeg bli inponert daa.

Snus: Ekkelt det også. Særlig når det kommer mellom tennene på personen. Det er heller ikke veldig fristende å kysse en munn med snus, eller der det har vært. ÆSJ! Dette er jo også farlig, men skal ikke komme med så mye info, for har ikke akkurat så mye peiling. Syns også heller ikke at dette burde være noe status-symbol, heller en svakhet for avhengighet.

Alkohol: Har ikke så veldig mye i mot dette, det er jo selvfølgelig skadelig og det er langt i fra sunt. Men jeg syns det er veldig TEIT og BERNSLIG og si: "Blir du med å bli drita i helga eller?" haha, ler. Mye bedre å si; "drikke i helga?"! Utrolig teit å planlegge å bli drita. Det er også veldig uclassy av de unge jentene som drikker seg så drite slik at de lar seg utnytte av hver eneste kåte gutt på festen og ender med å ha klina med halve festen og havnet i sengs med en gutt som man helst ikke vil ha noe med. Hvis du skjønner..

Hva mener du?

XoXo Stine<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenterer du, smiler jeg<3