26 desember 2008

261208: Snill pike<3


Haha, ingen av mine nyttårsforsetter er; snill pike ! -ikke så rart

Mange av de som kjenner meg vil nok si; "haha, herregud, englebarn fra før" og det er nok sant. Jeg er veldig englebarn til foreldre og ikke misnt lærere. Og det er jo ikke noe negativt i å være snill, jeg gjør så godt jeg kan slik at folk skal like meg og mer er det vel ikke å forlange. Jeg håper virkelig ikke at det er noen som syns jeg er noe annet en snill, for jeg vil jo ikke ha noen uvenner. Men det vil dermed ikke si at hvem som helst kan snakke dritt om meg uten at jeg gjør noe med det. Jeg vet, jeg har snill pike syndromet, men hvis noen er frekke mot meg, så er jeg frekk tilbake. For da er det jo ikke jeg som starta faenskapet :P Dette måtte jeg bare få ut, for har ført mye snakk om at jeg ikke fortjener all den rosen jeg får for å være snill, for det tar faktisk enrgi! :D Håper andre også vil være snille, og snille barn får jo gaver av julenissen neste år, ikke sant? :D




Men noen nyttårs forsetter:




  • Trene enda hardere på dans


  • Gå på trening en ekstra gang i uka (siden jeg allerede trener 3-4 ganger på danse studioet)


  • Spise sunnere


  • Si nei oftere (fordi jeg tar på meg alt)


  • Slappe mere av og ha tid til meg selv


  • Føre økonomi (slik at jeg slipper å bli blakk)


  • Tilbringe mere tid med venner og familie


Har du noe av de samme nyttårsforsettene?



Har du andre forsetter?



Er du "eneglebarn"?



Haha, vet at dette ble MEGA seriøst innlegg, men alt som kom frem er helt ærlig. Ville bare forsvare meg mot visse rykter. Nyttårsforsettene er også ærlige og personlige, gadd ikke å finne på noe tull slik at du får deg en god latter. Ville heller informere deg og kanskje få deg inn på tanken av noe viktig :)



XoXo Stine<3

1 kommentar:

  1. jeg er englebarn en gang i blant iallefall (A)

    SvarSlett

Kommenterer du, smiler jeg<3