28 desember 2008

281208: Det viktigste

Jeg vil bare bruke dette innlegget til å fortelle om noe som jeg syns er kjempe viktig. Det er noe jeg angrer på, jeg får ikke gjort det opp igjen, men kunne ønske jeg kunne det. Alle har nok noe de angrer på, så det er nok enkelt å kjenne seg igjen her. Så jeg håper den det handler om leser dette, for jeg angrer og vil starte helt på nytt. Det var aldri meningen å såre eller ødelegge, jeg vil bare gjøre alt opp igjen.

For når du legger deg om kvelden så handler det ikke om hvor mange gutter som er keen på deg, eller hvor populær du er, om du har de dyreste, peneste klærne eller hvor mange venner du har. Det som er viktig er at du har en spesiell, som bryr seg og er glad i deg. Det er det som er den gode følelsen når du legger deg om kvelden, da er alt åpent for sanne tanker. Det er det samme om du har hundre venner, det viktigste er å ha den ene.

Et veldig personlig innlegg, men ekte. Håper alle tenker seg om og at jeg nådde frem til noen.

XoXo Stine<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenterer du, smiler jeg<3