13 desember 2008

131208: Brunkrem=FEIL!

Jeg må snart gå så jeg får ikke skrevet så mye men:
Jeg er lei av at folk sier brunkrem.. folkens det heter ikke det. Det er fundation eller underlagskrem på norsk. Grunnen til at folk sier brunkrem er fordi at noen jenter bruker dette produktet til å bli brunere. Det er jo helt feil! Hvis du vil bli brun så ta sol eller smør deg med selvbruningkrem. Fundation skal du ha under all den andre sminken for å få et jevnere lag. Det skal ikke vises at du har det på deg engang! Takk for meg..

Måtte bare få det ut, du aner ikke hvor gal jeg blir av at når jeg går forbi folk og de sier, "så prøvde jeg den brunkremen, men den var ikke brun nok" osv. Slutt. Det er sikkert mange her som er enige med meg, for det er sånn det er. Det er derfor det er laget. Heha :D

Men nå må jeg gå, XoXo Stine<3

2 kommentarer:

  1. Det er faktisk noe som heter brunkrem også vettu ^^, fundation skal man ha under all sminken som du sier og den skal være lik hudfargen din, men så er det noe som heter brunkrem som folk bruker i ansiktet sitt for å se brunere ut. Akkurat sånn som pudder, bare at det er en krem!, så vet du det også ;)

    SvarSlett
  2. Du var forresten pen :) <3

    SvarSlett

Kommenterer du, smiler jeg<3