21 desember 2008

211208: No time

Tiden går så fort, det er snart jul og har ikke fått ordentlig julestemning enda.. Skal liksom rekke å blogge, men for å blogge så må man nesten leve et liv. Og nå jeg lever livet mitt så er det så morsomt slik at jeg ikke får tid til å blogge:D (Dette kan mine venner ta cred av)


I går våknet jeg hos Julie, så dro jeg, Ida og Julie til byen og jeg kjøpte meg en grå olabukse, to lilla t-skjorter, søte smykker og noe sminke :) Så dro jeg og Julie på ØyerLAN (tror egentlig jeg har segt alt dette men..) så våknet jeg halv 12 i dag også dro jeg, Ida og Julie til Hafjell og GUD det er lenge siden jeg har vært det å kjørt.


Det var døds morsomt og vi kjørte alle slags mulige skogsløyper slik at det værka i bena :/ Jo, og jeg blir så inspirirert av alle de kule klærne i bakken, det hjelper meg til å vite hva jeg ønsker meg av ytterklær :) Skulle lxm på kino i dag, men visse fra Tretten kunne ikke i siste sekund (haha, føl deg truffet nå, mohahaha) så nå sitter jeg her, ensom og alene : (


Neida, men nå må jeg snart gå, fr ellers kommer min lillesøster Mia, for hun skulle egentlig ha fått datan for en halvtime siden, for jeg bruker pappa sin, min er ødelagt.. Soo, bye<3


Jeg og Guropuus<33

XoXo Stine<3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenterer du, smiler jeg<3