31 desember 2008

311208: snart 2009<3


GODT NYTT ÅR!! til alle sammen. I dag har jeg jobbet så jeg er ganske så utslitt. Nå skal jeg snart ned å ordne meg til alle middagsgjestene kommer. Jeg vil ikke se på dette som noen slutt, men som snart en start. Jeg skal selvfølgelig prøve å gjøre 2009 helt perfekt. Jeg føler at det er nå jeg har sjangsen til å forandre ting. Jeg er liksom sånn at hvis jeg bestemmer meg for å trene mye en stund så må det alltid starte på en mandag og hvis jeg sprekker så kan jeg ikke begynne før på mandag igjen. Så nå har jeg en yppelig sjangse til å starte på nytt, noe som er positivt. Jeg har lært av mine feil i 2008 og skal fader meg forbedre meg. Siden jeg har hatt en laaang juleferie så er jeg utvilt og skal ta på meg mye, trene mye, jobbe mye, enda bedre skole arbeid og være værdens beste venn og være snill og hyggelig hele tiden. Skal prøve i hvertfall.



Godt nytt år da, for andre gang<3
XoXo Stine<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenterer du, smiler jeg<3